skoro čtvercovou, velmi širokou akční plochu, bez zvláštních požadavků na rozjezdovou stopu. Pro některá cvičení je nutná kluzná plocha. V diskusních fázích musí být účastníci chráněni před deštěm a přímými slunečními paprsky. Z toho vyplývají různá učební místa, na kterých se instruktor se svou skupinou střídá. Proto by neměla být taková učební místa zařízena na plochách na kterých je změna z jednoho učebního místa na jiné srovnatelně časově náročná které vyžadují relativně náročnou přestavbu kluzná Zahradním Městem výměny autoskly plocha jež jsou k dispozici jen v určitý čas Důležité otázky při přípravě tréninku jsou také například Kdy mi bude s mou skupinou které učební místo k dispozici Jak se vyhnu zbytečným změnám cvičebního místa Vnější podmínky nesmí samy určovat průběh TBJ. Z Zahradní Město didaktického hlediska jsou však různé průběhy smysluplné a může být dosaženo stejných témat a cílů často na různých cvičebních místech. Proto je třeba brát takové úvahy při přípravě tréninku bezpečné jízdy na zřetel. KONCEPČNĚ DIDAKTICKÉ UVAŽOVÁNÍ K výměna autoskel Zahradnímu Městu PLÁNOVÁNÍ PRŮBĚHU Vedení studijní jednotky může být přerušeno, aby mohlo být pokračováno v jiné studijní jednotce, pokud tím bude zabráněno změně místa na tréninkové ploše. Například ve studijní jednotce Brzdění vybočí na jednostranně kluzké vozovce vozidlo. Dostaví se otázka Jak řídím studijní jednotka Řízení. ve studijní jednotce Řízení při jízdě zatáčkou nebo na kruhové dráze se Skalka
dostaví otázka Jak brzdím v zatáčce, nebo jaký dopad má brzdění v zatáčce Nabízí se zde vložit k tomuto dotazu studijní jednotku Brzdění a řízení a později se vrátit k dalším otázkám jednotky Řízení. Pozice sezení, vedení pohledu, vedení volantu a schopnost provést nouzové brzdění jsou základem jízdy ve vozidle a zároveň předpokladem pro správné provedení mnoha cviků, které jsou obsahem tréninku bezpečné jízdy. Tyto základní součásti TBJ je proto nutné umístit v průběhu kurzu na začátek. Jednotlivé aspekty pozice