Londýně, sestrojil několik malých autobusů, které byly schopny zdolávat trasu kilometrů několikrát za den rychlostí kilometrů za hodinu Eckermann Nicméně nedokonalosti, jako byly rozbité řetězy, pravidelné exploze bojlerů, nepohodlí a zejména zápach spáleného oleje, přenesly zájem o hromadnou dopravu zpět ke koňským povozům a vlakům, které si díky páře získaly větší obliby Eckermann I když podle I.P.Pavlova všeho Anglie předčila svět ve svých inovacích, na konci století zaostala právě v automobilovém průmyslu, kdy se na výsluní dostává Francie s předchůdcem spalovacího motoru a Německo, které přišlo na kloub sestrojování automobilů, které známe dodnes Eckermann Malina et al. Počátky automobilových společností Vývoj dokonalejším směrem nás posouvá zcela do jiné éry automobilismu. Zásluhu měl zejména vynález Nicolause Augusta Otta šlo o čtyřdobý systém s kompresí, a i když jej sám autor nepovažoval za významnou část motoru, spolupráce s konstruktérem Eugenem Langenem přinesla nečekaný úspěch a čtyřfázové motory se začaly šířit a vyrábět ve větším měřítku pod autosklo Praha 2 názvem Otto Langen Eckermann Malina et al. I přes to, že si firma Otto Langen nechala svůj benzinový motor patentovat, ukázalo se, že již několik let předtím tento princip objevil jistý železniční inženýr také v Německu už motor používali u obráběcích strojů v Karlov dílnách. Možná i díky tomuto se vynález dostal k dalším technicky zdatným průkopníkům Otto Langen ztratili své prvenství ve výrobě a v autosklech Praze 2
této době se příležitosti chopil nejen Karl Friedrich Michael Benz Gottlieb Daimler Siegried Marcus ale i Rudolph Christian Karl Diesel který zkusil místo benzinu jako palivo použít naftu, čímž vznikl i odlišně fungující motor vznětový neboli diesel Malina et al. Daimler si spolu Praze 2 autosklem s kolegy zaručil úspěch roku kdy dostali patent na zapalování u benzinového motoru jednalo se o malou trubičku, dnes známou jako zapalovací montessori školkám Praha 2