Brouk, automobil, který překonal v prodeji i svůj velký vzor, Ford T. Vozů se vyrobilo více než milionů, ale po tomto úspěchu však opravy autoskla Prahou 10 nepřišlo nic, co by si na trhu zasloužilo větší pozornost VW se snažil zůstat u vozů s předválečným designem a stále oddaloval nasazení Praze 10 autoskla nového automobilu na trh, čímž se dostal do drobné krizové situace Mantle Přelomovým se stal až vůz VW Golf, na kterém pracoval nástupce Ferdinanda Porscheho Giorgetto Giugaro Ten si vysloužil místo nejlepšího designéra let Mantle Další vývoj automobilismu směřoval ke vzniku střední třídy, tedy k vozům, které nepatřily do skupiny luxusních ani lidových. Důraz byl kladen především na bezpečnost jízdy, dlouhou životnost, jednoduchou údržbu a pohodlí cestujících. Z hlediska bezpečnosti docházelo k převratným inovacím, za kterými od počátku Praha 15 stojí automobilka Volvo Car Corporation. Ta již od let používá u svých vozů laminové přední sklo, které se netříští, bezpečnostní pásy, opěrky hlavy na sedadlech, výztuhy dveří či boční airbagy Malina et al. Automobilový design Automobilový průmysl se v dnešní uspěchané době nevyhne novým trendům, stejně jako ostatní odvětví. Společnost si žádá moderní a pokrokové styly jdoucí rychle vpřed v kombinaci s přívětivou cenou. Automobil se tak stal symbolem novátorství a mobility, v mnoha případech kulturním komunikátorem, jako takový Jižní Město podtrhuje naši individualitu i ambice a neznamená pouze synonymum pro přemisťování Bell Tumminelli Už není zarážející, že manufaktury
dají každým rokem vzniknout dvěma až třem konceptům vozů, a to i mimo hlavní sezonu autosalonů. Ty díky obrovskému vlivu médií dovedou zatlačit staré modely do neznáma, a také se běžně stává, že nový design automobilu známe ještě dříve, než započne samotná výroba. autosklo Praha 10 A o to v nejvlivnějším průmyslu doby jde zajistit si tým designérů, dát jim volnou ruku v realizaci nápadů a především předehnat inovacemi konkurenční firmy, i když v konečné fázi automobil, který jsme mohli vidět na autosalonu, nemusí nikdy vyjet na silnice Bell Malina et al. I když má design automobilů určitá pravidla, jež jsou definována funkčností a praktičností za použití levných dílů a zároveň