než válečného vzhledu, v letech již šel prodej automobilů ruku v ruce s prodejem kuchyňských spotřebičů, také nového designu, jenž byl autosklem Prahy východ zaměřen na pastelové barvy a užití chromovaných částí Bell Tumminelli Typická rodina této doby se pak rozmýšlela mezi třemi vozy Kaiser z roku jediné auto s anatomickým designem interiéru, Lincoln z roku automobil navrhovaný záměrně pro moderní život a roku Buick Roadmaster Jahodnice vůz zdůraznňující osobnost a odlišnost Bell Stylově vypadající vůz se stal klíčovým faktorem prodeje, a tím i odrazem ekonomického a sociálního postavení lidí ve společnosti. Díky General Motors stál automobilový průmysl v popředí spolu s průmyslem módním a udával trendy v barvách, tvaru a stylu celého vozu na každou další sezonu Bell Tumminelli Nebylo výjimkou, že se mezi designéry začaly objevovat i autosklo Praha východ ženy, které se zaměřovaly především na návrhy interiérů pro zákaznice šlo zejména o materiály, které neměly ničit nylonové punčochové kalhoty později se však se ženami počítalo i pro návrhy exteriérů. S nejznámějším projektem v automobilovém průmyslu, ve kterém působily pouze ženy My Concept Car, přišla společnost Volvo v roce Automobilka, kde pracovnice tvoří všech zaměstnanců, tak dala prostor odlišným prioritám v navrhování bezpečných vozidel Bell Zelenková Vedle běžně užívaných vozů v letech se díky novým Praha 14 technologiím, procesům a materiálům objevil první sportovní automobil Corvette Všechna auta vzniklá po válce měla představovat jediné
technický optimismus doby, tzn. počítačovou kontrolu práce, automatizaci a možné využití nukleární energie v odvětví. Rozvíjí se tzv. space desing, tedy vozidla, která mají připomínat tvar vesmírných raket, jež jsou idolem této éry Bell Malina et al. léta velela prvkům, Lehovec jako byly tenké linie a ploutve objevující se i u Felicie, působící někdy až puristicky spolu s novými materiály, především plastem. S další změnou přišly i a léta automobily a jejich podoby vznikaly až po uváženém průzkumu trhu, kdy automobilka měla jasnou představu o Praha 15 tom, kdo si které auto koupí a kolik jich napoprvé vyrobí. Konceptem těchto let bylo přijít na trh s novým typem, nešlo jen o styl móda navíc velela černé barvě, většímu úložnému prostoru a daná uniformita způsobila jakousi neodlišnost od ostatních Bell Malina et al. Tumminelli léta jsou navíc typická modely s více úhly než zaobleními a s výrazně zkrácenou kapotou v letech jde především o funkčnost jazykové škole Praha východ