naopak ovlivnil technologický vývoj v budoucnu Fordovy továrny. Obě tato velká jména, až po čase prodaná větším firmám, založil jeden muž Henry Martyn Leland Malina et al. Spojené Státy Americké na počátku století, i přes kladený důraz na obrovské automobily, dohnaly náskok ve výrobě vozů v Evropě, protože daly přednost, stejně jako ostatní firmy, výrobě levných vozů pro veřejnost zde šlo o vůz Ford výměna autoskel Praze 7 T, přezdívaný Plechová Lízinka Tin Lizzie. Největší podíl na rozvoji průmyslu měla v té době továrna Henryho Forda která kromě použití pásové výroby rozdělila pracovníky na skupiny, kdy každá měla na starosti svůj segment práce. Kompletace podvozku tak zabrala dvě a půl hodiny místo původních dvanácti a půl. Fordovi se tak podařilo za minimální čas vypustit do světa maximální počet automobilů, včetně exportu přes moře v roce měli v Americe automobil pouze lidé, o zhruba let později jich po silnicích jezdilo už milionů Eckermann autosklech Prahou 7 Malina et al. Japonsko Tato technická země, schopná vyrábět automobily téměř pro celý svět, se stala také nejúspěšnějším vývozcem Vltavská aut. Předcházela tomu však dlouhá cesta, protože stejně jako Německo i Japonsko bylo ovlivněno světovou válkou ve všech oblastech Letná společnosti. Především šlo o úplné zničení japonských měst před povstáním Amerika bombardovala Hirošimu a Nagasaki po tom, co Japonci napadli Pearl Harbor a v antropologických kruzích, do kterých byl v té době zapojen i Aleš Hrdlička se uvažovalo o křížení Japonců s
obyvateli tichomoří. Zaniknout tak měly i dlouhodobě působící firmy Kawasaki a Mitsubishi Mantle Když srovnáme historii automobilového průmyslu v zemích, jako je Francie či Anglie s Japonskem, zjistíme, že Japonsko a jeho rozvoj na poli automobilismu započíná až roku kdy automobilka Nissan, dříve známá jako Datsun, využila špionáže, aby se dostala právě k britskému vozu Austin Seven. Ten byl následně po Florenc převozu rozebrán japonskými inženýry jako model pro první úspěšně vyráběné auto značky Nissan BMWpower Mantle Dalšímu pozitivnímu vývoji napomohl i zákaz prodávat v Japonsku americké automobily, které do roku dominovaly po celém světě bohužel export i import byly Hradčanská blokovány válečným obdobím na všech stranách a Japonsko tak po skončení světové války vyvezlo z ostrova jen dvě desítky aut Mantle léta století Postupným vývojem automobilového trhu se v letech stal lidový automobil ikonou. Všechny rozvíjející se automobilky, jako byl Ford,