vznikat a komu se budou prodávat Bell Kromě změn stylů a podob automobilů během let jsou patrné i odlišnosti v rámci jednotlivých zemí. Vozy v USA vyzařují sebevědomí uživatele, a to nejen svou mnohdy až přehnanou velikostí a excentrismem. Mnohem víc striktní a důsledně vznikající design je typický pro Německo, kde funkce je hlavní prioritou, stavící se před styl a vzhled automobilu. Německé firmy si tak autosklo Praha západ stále zakládají na tradici, proto zde vznikají vozy aristokraticky a nekompromisně působící. Podobně je tomu ve Velké Británii, kde vozidla musí vypadat bezchybně, a prezentovat tak styl Buckinghamského paláce Tumminelli Naopak Francouzi stále rádi překvapují, nové návrhy jsou vždy revoluční a nekonformní, ale v souladu s krásou Takovým je velkoprostorový vůz Renault Espace, který se stal průkopníkem těchto vlastností. Typický automobil z Itálie je podobný módě klasický a přitom elegantní, účelný, půvabný a jdoucí s dobou Malina et al. Tumminelli Všem klasickým automobilům se vymyká japonský styl, který si od prvopočátku vlastního působení v automobilovém průmyslu Homolka půjčuje nápady od firem s tradicí a jménem, i když vzhled nepopiratelně patří východu. Technické vymoženosti se projevují především v doplňcích samotného designu, a pro oko Evropana tak mohou vozy působit méně líbivě Malina et al. Tumminelli Charakteristika jednotlivých etap Radlická automobilového designu Včerejší pojmutí automobilu znamená zítřejší realitu. přeloženo podle Bell s. Předválečné automobily, pokud se autosklo Praha západ
na ně podíváme z estetického hlediska, byly kombinací různě fungujících a jasně odlišitelných částí prostoru pro motor, světel, autosklem Prahu západ nárazníků a blatníků spolu s místem pro pasažéry, kufr byl většinou již nadstandard. Štíhlý a zároveň vysoký tvar auta brzy vymizel i Nové Butovice díky nově se rozvíjející aerodynamice, která původně patřila jen závodním automobilům Tumminelli Mezi první sériově vyráběné a aerodynamicky navržené automobily patřila limuzína T Tento od základů nový vůz značky Tatra vznikl v Československu a jejím konstruktérem nebyl nikdo jiný než Hans Ledwinka viz. Kapitola Německo, který při testování odporu vzduchu použil ten samý tunel, jaký byl využíván pro vývoj optimálních vlastností letadel a vzducholodí. Prvním a zkušebním vozem, který byl navrhován jako jeden kus, se stal Chrysler Airflow v porovnání s Tatrou šlo o starší styl designu, Fiat a Tatra V, avšak trh tak překvapily, že se mezi lidmi moc neujaly. Výjimečnými byly Vypich především díky stylu Cab forward, kdy se motor předsunul nad nápravu, a tím vznikl větší prostor pro cestující Malina et al. Somora výměny autoskly Prahou západ Tumminelli Jiné to však bylo s VW Broukem a Citronem CV tyto vozy vznikly již roku jejich úspěchu však pomohla světová válka, po které se teprve dostaly na veřejnost a na trhu se udržely až do let Tumminelli Obrázek Aerodynamicky navržená Tatra Somora Klasickými ideály ve světě