však být teoretizováno o průběhu jednání a vzorech jednání, jež se mnohem názorněji dají zažít v praxi. Také budou v tomto kroku často vypracovány další dotazy, jež budou osvědčeny v praxi. Příklady Existují metody jízdy, se kterými se mohu vyhnout rozkmitání, vybočení, vozidla za jistých situací Jak si mohu na pracovišti své vozidlo seřídit tak, aby Diskuze o vyvarovacích strategiích bude opět autosklo Klukovice podchycena v kroku Shrnutí a podání typů, takže by zde neměla být ukončena. Pro každý případ se dá celý tento krok přesunout na konec učební jednotky. Důležitější než snaha o jednotu řešení je, že účastníci mezi sebou zažijí různé náhledy. Účastníci jsou Klukovicích autosklem motivováni k učení, pokud rozpoznají odchylné názory v kruhu účastníků i různé aspekty vyhnutí se nebezpečí. Na konci tohoto kroku Klukovice možná stojí myšlenka, jak může být těžké vyhnout se nebezpečí. Na konci praktických zkoušek a úkolů je tento poznatek doplněn o zkušenost, že i zvládnutí je stejně těžké. Oba výsledky pak spolu vyplynou do konečných typů chování. Tento efekt není tak výrazný, pokud je diskuze o vyhnutí se nebezpečí ustanovena teprve na závěr učební jednotky. V základě je však takové pozdní umístění také Nové Butovice správné. Zachycena by, diskuze každopádně měla být v kroku souhrn a tipy. Požadován je opět instruktor jako moderátor, který nehovoří, nýbrž se ptá nehodnotí, nýbrž dává na rozmyšlenou, resp. obezřetně vedoucí pedagog, který nepostupuje rychleji dopředu, ale tak, aby ty,
kteří jej následují, přivedl k cíli. Typické popudy a otázky ke kroku Jak mohlo být včas rozpoznáno a zabráněno nebezpečí Jak se mohl člověk situaci vyhnout Čeho si měl předem člověk všimnout Jaká varovná znamení sledujete v podobné situaci V jaké situaci je to lepší a ve které horší to rozpoznat Jak reálná je strategie vyhnutí se, když Jakou zkušenost máte s touto strategií Máte s ní pouze dobré autosklo Klukovice zkušenosti Přijde Vám vždy snadnétěžké, dle Vašeho mínění, zachovat správný odstup Přijde Vám těžké zachovávat zadanou nebo Ohrada provedenou rychlost Metoda Diskuze Rozhovor ve výuce Krok Uvědomit si navyklý způsob jednání a odhadů S jakým vzorem jednání může být nebezpečí zabráněno Jak je poraženo, pokud je to těsné Z množství sesbíraných jízdních problémů krok a budou vybrány dotazy, které se nejvíce týkají jízdní praxe. Jsou si účastníci vědomi průběhu úkonů, jež by měli použít pro zabránění nebo překonání jízdních problémů Tato otázka může být zodpovězena v rozhovoru, nebo lépe účastníci ukáží v praxi průběh úkonů, jež obvykle v takové Barrandov situaci užívají. Pozorují se sami u toho a současně jsou sledováni instruktorem a jinými účastníky. Vedle vzoru jednání si mohou být oprava autosklo Klukovice také účastníci vědomi odhadu rychlosti, brzdné dráhy či potřebného místa k vyhnutí se, nebo podchycení vozidla ve smyku. Instruktor musí klukovický pražský cvičením dětí