započalo v roce a to v podobě tzv. plného paušálního výdaje nebo kráceného paušálního výdaje. Celkově může jeden poplatník uplatnit Petřín paušální výdaj maximálně na vozidla. Přičemž může jít o vozidla zařazená i nezařazená do obchodního majetku a také vozidla v nájmu. Pokud poplatník provozuje více než vozidla, na další už je nutno uplatnit skutečné výdaje. V průběhu zdaňovacího období nelze měnit způsob uplatnění paušálního výdaje na dopravu na uplatnění skutečných výdajů a naopak. Plný paušální výdaj na dopravu Plný paušální výdaj na dopravu ve výši Kč za kalendářní měsíc si poplatník může uplatnit za podmínky, že vozidlo je výlučně používáno k podnikání. Ustanovení stanoví právní domněnku, že poplatník vozidlo, u něhož uplatňuje plný paušální výdaj na dopravu, používá výlučně k dosažení, zajištění nebo udržení zdanitelných příjmů pokud tak prohlásí a pokud se neprokáže opak tohoto Malostranská tvrzení. Důkazní břemeno je tedy prakticky na straně správce daně a ne samotného poplatníka. Krácený paušální výdaj na dopravu Paušální výdaj v krácené výši představuje plného paušálního výdaje, tedy Kč za kalendářní měsíc. Poplatník ho použije za Malou Stranou autosklech podmínky, že vozidlo používá k podnikání pouze z části. To znamená, že poplatník fyzická osoba vozidlo používá i k soukromým autosklo Malá Strana jízdám, nebo že ho poplatník právnická osoba poskytuje zaměstnanci i k soukromému užívání. Ustanovení obsahuje právní domněnku, že
pokud poplatník u některého vozidla, tedy u jednoho vozidla, uplatní krácený paušální výdaj na dopravu, pak pro účely zákona platí, že Staroměstská ostatní vozidla maximálně dvě, u nichž uplatní paušální výdaj na dopravu, užívá výlučně k podnikání. To znamená, že u těchto autosklo Malá Strana dalších jednoho až dvou vozidel může uplatnit plný paušální výdaj na dopravu. Návrh optimálního využití automobilu v podnikání V plavali dětech nejblíže Prahy 1 Malé Strany