rozvinula obchodní síť po okolí. Poté se lidé snažili upravovat povrchy pro kolové prostředky, čímž vznikaly první silnice a další autosklům Muzea pracovní příležitosti pro lidi. srov. Kuba, s. Nyní se posuneme o více jak pět a půl tisíce let dopředu. Ne že by se během této doby neobjevil žádný vynález, ale zde se objevily stroje s vlastním pohonem. Šlo o Papinův parní stroj vynalezený roku Roku James Watt upravil parní stroj do podoby, kterou známe dnes. Tento parní stroj způsobil v historii lidstva velké změny. Dotkly se všech možných oblastí Muzeum lidského života, nejvíce to bylo v průmyslu, dopravě a stylu života lidí. srov. Auto historie automobilu, O další čtyři roky později Hlavní nádraží přichází první parní vůz a jeho první zkušební jízda. Zasloužil se o to francouzský inženýr Nicolas Joseph Cugnot, jež byl pověřen tehdejším ministrem války, aby sestrojil parní vůz k vlečení těžkých děl. Stroj vyvinul rychlost až kmh, pracoval minut než došla pára. Následně se muselo zastavit a rozdělat pod kotlem oheň, aby se vyrobila pára nová. Ministr války byl pokusem velice nadšen a uvolnil na výzkum další peníze. O dva roky později Cugnot předvedl parní vůz veřejnosti. Oheň už umístil na samotném stroji pod kotlem, aby mohl neustále vytvářet páru. Pouze samotný mosazný kotel vážil tun a vozidlo dosáhlo rychlosti kmh, ale vůz vypověděl službu a narazil do autosklo Muzeum domu. Byla to první automobilová nehoda v dějinách. Tato událost pozastavila vývoj ve Francii, neboť byl ministr války odvolán. srov. Kuba,
s. Během toho v Anglii James Watt zdokonalil parní stroje a zvýšil jim výkon. Na to reagoval americký konstruktér Olivek Rwand, který ještě masážních u Prahy 1 Muzea