materiály a špatné koncepce nedovolují vzniknout pokrokovým věcem, avšak přelomem se stávají následná léta Tumminelli Obrázek Chrysler Windsor Deluxe OldCarCafe.com Obdobím baroka Detriot Baroque se označuje pouhých let designové euforie od roku Každý automobil ve světě dostal Staroměstská oblíbené ploutve, které jsou vidět již roku u Cadillaců a od roku u všech závodních aut v Evropě jejich původ najdeme v designu letadel Lockheed P cílem bylo jediné žádná pravidla, jen větší a lepší automobily to tehdejší společnosti, plné známých osobností, vyhovovalo. Vzniklé vozy byly někdy až obrovské, jasných barev a výrazného lesku, plné excentrismu jako nikdy předtím Malina et al. Tumminelli Avšak s příchodem let se ploutve opět započaly zmenšovat a chromování i barvy se vrátily k původní skromnosti Tumminelli autosklo Staré Město Obrázek Cadillac Eldorado Biarritz Automation The Car Company Tycoon Game Po období Detroitského Baroka přichází potřeba jasnosti a čistoty v designu princip horizontální linie New Line je stále využíván, ale v radikálním pojetí na hraně boku automobilu Edge Line. Povrch tak autosklo Staré Město působí ostře, ale precizně. Menší, dvoje přední světla, zarovnaná do horizontální či vertikální roviny, později dostávají pravoúhlý tvar, což přináší opět jakousi svobodu do návrhů. Kola se opět zmenšují, aby se uvolnilo více prostoru pro interiér, protože zákazník si až do let nepřeje nic jiného, než flexibilní automobil s co největším prostorem na nohy a variabilním designem interiéru, což Můstek
od roku splňoval např. Renault R viz Obrázek Tumminelli Obrázek Lancia Flaminia Automation The Car Company Tycoon Game Obrázek Renault R Better Parts LTD Kontrastem k linii na hraně Edge Line se v letech objevuje splývavá linie Flow Line, která není tak výrazná, je měkká, ale především nekopíruje hrany automobilu a je vytvořena z jemného plátu kovu trendem některých aut v Americe se navíc stala přední světla chráněná plexisklem, naopak Evropa si na tuto vymoženost musela ještě počkat Tumminelli Bohužel, i když tento styl opěvoval lehkost, nebyl natolik radikální, aby se na trhu udržel, pouze inspiroval návrháře let Tumminelli Obrázek Lincoln Continental Convertible Automation The Car autosklům Starému Městu Company Tycoon Game Zásadní změnou byl nejen pro společnost rok v automobilovém průmyslu velela módě Itálie s tzv. Wedge Line linie Národní třída diktující zploštělý nos auta. Se zavíracími předními světly se linie sama o sobě stala nejdemokratičtějším designem vůbec, i když pro autosklem Starým Městem praktické využití o tolik vhodný styl nešlo. Tvar šipky, který vozy v této době měly, předpovídal dynamiku a odolnost vůči proudícímu Náměstí Republiky protivětru a nešlo pouze o sportovní typy aut s motorem umístěným vepředu či centrálně, tento design si našel uplatnění i u rodinných