Biarritz, mohutný vůz bez střechy dosahující skoro metrů na délku Malina et al Mantle Touha mužů zviditelnit svoje úspěchy a bohatství se však nevyhnula ani Evropskému kontinentu, a i když vozy značky Rolls Royce či Mercedes Benz nebyly tak nadstandardně vybavené jako američtí velikáni, o svou prestiž nikdy nepřišly díky kvalitním materiálům a výjimečné zručnosti konstruktérů, na kterých si společnosti zakládaly Eckermann Malina et al. Počátkům let vévodí Ford Motor Company, která je větší než všechny evropské automobilky dohromady. Vychovatelna Pojem fordismus pro Ameriku znamená lesk a slávu a díky Lee Iacoccaovi si dnes nedovedeme Spojené státy představit bez vozu Ford Falcon a Ford autoskla Prahu 8 Mustang. Avšak i uvnitř jedné společnosti docházelo k rozporům, a tak na území Británie a Německa vznikly pobočky, které let po válce začaly s tvorbou vlastních vozů nejvíce zmiňovanou je stále anglická Cortina, která se objevila v roce na Londýnském autosalonu a díky velkému prostoru pro milenecké páry prudce zvýšila celkovou porodnost Mantle Fordova Cortina, která dostala jméno po městu v italských Bulovka Dolomitech, přinesla větší slávu také Fiatu tato automobilka zajistila Itálii v letech průmyslový vzestup na každých Italů připadal jeden vůz rok Prvenství s sebou přineslo i jinou statistiku, z oblasti dopravních nehod na Apeninském poloostrově, kdy populace vlastnilo nějaký typ autosklo Praha 8 vozu Fiat, došlo ve stejném roce k tisícům nehodám. Fiat a jeho rozvoj se označoval jako Il Boom, tedy něco nevídaného exportovat vozy se
totiž podařilo až do Ruska, v Německu každý třináctý automobil byl právě z Itálie a Citron, původem z Francie, se nechal odkoupit, aby mohl lépe kráčet s dobou Mantle I když se Fiat dostal ve velkém měřítku na německý trh, roku vzniklý Mercedes si stále udržel své místo Prahy 8 výměny autoskly díky důrazu na dokonalost a luxus. Kontroloři při výrobě byli tak přísní, že při každém sebemenším škrábanci se nechal automobil znovu přelakovat. Běžně se stávalo, že lidé, kteří se pro koupi Mercedesu rozhodli, ještě ani nevěděli, který model kupují takový byl autosklech Praze 8 o vůz zájem Mantle Naproti tomu druhá německá automobilka BMW, byla po válce v rukou Rusů, takže šlo vlastně o zázrak, že se tyto automobily vrátily zpět na trh bez větších problémů. První dva vozy vyrobené na přelomu a let, model BMW a BMW se na trhu neuchytily a kvůli chybám vedení a marketingu se mluvilo o zániku společnosti. Přelomem se stal kapitál jistého Herberta Quandta který, i když byl Ládví slepý, se svými designovými návrhy ohromil Frankfurt v roce sedanem BMW Vůz se vyznačoval vybavením v leteckém stylu, elegantním aerodynamickým tvarem a zaručoval bezpečnost i při rychlé jízdě Mantle BMW se svým typickým tvarem chladiče a modrobílým znakem, který Vltavská symbolizuje roztočenou leteckou vrtuli, se tak rychle stalo vozem bohatých mladíků, které nudila staromódnost Mercedesů BMWpower Mantle Kromě